Blik

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Kożuchów mobileNet, która umożliwia Użytkownikowi dokonywanie transakcji Blik w terminalach POS, bankomatach i Internecie.

 

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Kożuchowie lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Kożuchów mobileNet
  • mają dostęp do internetu

 

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach stacjonarnych, internetowych oraz punktach usługowych
  • płacić bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach oznaczonych znakiem BLIK bez użycia karty płatniczej
  • dokonać przelewu na telefon

 

W celu aktywacji usługi BLIK w aplikacji BS Kożuchów mobileNet:

  • wybrać rachunek, który chcemy powiązać z usługą BLIK
  • zaznaczyć ”Zapoznałem się i akceptuję regulamin BLIK”
  • zatwierdzić operacje kodem PIN do aplikacji

Po wykonaniu tych czynności BLIK jest aktywny i można korzystać z usługi.

 

Zarządzanie limitami

W aplikacji BS Kożuchów mobileNet w ustawieniach w zakładce BLIK (zarządzaj kontem BILK) lub w bankowości internetowej eBankNet w zakładce Mój Profil -> Zarządzanie limitami, klienci mogą dokonać zmiany dziennego limitu wypłat:

  • płatności gotówkowe – w bankomacie,
  • płatności bezgotówkowe – w sklepie,
  • płatności bezgotówkowe – w Internecie.

Aktualnie został ustawiony limit 500 zł dla wszystkich klientów. Dodatkowo klienci w bankowości internetowej eBankNet w zakładce Mój profil -> Zarządzanie limitami -> Limity BLIK mogą zarządzać wysokością limitów. Maksymalny limit dla transakcji BLIK wynosi 5000 zł.

 

BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  • Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Kożuchów mobileNet
  • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  • To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  • Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  • Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  • Podaj kwotę transakcji
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Kożuchów mobileNet
  • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  • Wypłata dokonana

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

 

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  •  Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku,
  • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji
  •  Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:

- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Kożuchów mobileNet

- stosuj oprogramowanie antywirusowe

- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe

- aktualizuj przeglądarki internetowe

  •      Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Kożuchów mobileNet i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Kożuchów mobileNet. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem  bankowości  elektronicznej  lub dzwoniąc na Infolinię Banku.

BLIK dobre nawyki

Wstecz