Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Bank Spółdzielczy w Kożuchowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej Banku Spółdzielczego w Kożuchowie.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z wytycznymi W3C WCAG 2.2.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie oświadczenia przedstawionego przez extranet Joanna Paździerska, która zadeklarowała zgodność z wytycznymi W3C WCAG 2.2. Wykonawca przedstawił stosowne oświadczenie.

Skróty klawiszowe

Na niniejszej stronie internetowej dostępne są następujące skróty klawiszowe umożliwiające nawigację bez potrzeby używania urządzeń wskazujących (np. myszki):

  • 0 - wywołanie podstrony zawierającej niniejszą "Deklarację dostępności",
  • 1 - wywołanie strony głównej,
  • 2 - przejście do menu głównego,
  • 3 - przejście do treści strony,
  • 4 - wywołanie podstrony z mapą strony,
  • 5 - przejście do wyszukiwarki.

Sposób użycia klawiszy dostępu jest zależny od posiadanego systemu operacyjnego:

  • Windows
    • Mozilla Firefox: Shift + Alt + litera/cyfra
    • Opera: Alt + litera/cyfra (wymagany stosowny dodatek np. Accesskey Shortcuts)
    • Edge / Internet Explorer: Alt + litera/cyfra a następnie Enter
    • Google Chrome/Brave: Alt + litera/cyfra
  • Linux
    • Mozilla Firefox: Shift + Alt + litera/cyfra
    • Opera: Alt + litera/cyfra (wymagany stosowny dodatek np. Accesskey Shortcuts)
    • Google Chrome/Brave: Alt + litera/cyfra
  • macOS
    • Safari: Ctrl + litera/cyfra
    • Mozilla Firefox: Shift + Ctrl + litera/cyfra
    • Opera: Ctrl + Alt + litera/cyfra (wymagany stosowny dodatek np. Accesskey Shortcuts)
    • Internet Explorer: Alt + litera/cyfra a następnie Enter
    • Google Chrome/Brave: Ctrl + Option + litera/cyfra

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Katarzyna Jakóbczak - mejlowo sekretariat@bskozuchow.pl lub telefonicznie +48 68 355 20 24.

Obsługa skarg związanych z dostępnością cyfrową

Skargę złóż listownie, mailem lub ustnie do naszego kierownictwa:

podając:

  • imię i nazwisko,
  • adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu,

oraz wskazując wymagania dostępności, które nie zostały spełnione.

Mamy ustawowy obowiązek rozpatrzyć skargę w terminie 30 dni od dnia otrzymania skargi a w szczególnie skomplikowanych przypadkach w terminie do 60 dni od dnia otrzymania skargi.

Masz także prawo złożenia zawiadomienia o niespełnianiu wskazanych wymagań dostępności Prezesowi Zarządu PFRON lub organowi nadzoru rynku tj. Rzecznikowi Finansowemu.

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Grupa BPS, do której należy Bank Spółdzielczy w Kożuchowie, udostępnia następujące aplikacje mobilne:

Dostępność architektoniczna

Nasze placówki są w różnym stopniu dostosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami. Poniżej przedstawiliśmy szczegółowe informacje w odniesieniu do wszystkich placówek.

Oddział w Kożuchowie, ul. Klasztorna 4

Do głównego wejścia do budynku prowadzą schody pokryte płytkami antypoślizgowymi i wyposażone w poręcze. Pierwsze drzwi wymagają użycia siły do otwarcia, kolejne otwierają się automatycznie. Osoby poruszające się na wózku nie mają możliwości dostania się do placówki. Możliwa jest alternatywna forma obsługi poprzez przywołanie pracownika banku.

Zapewniamy prawo wstępu do placówki z psem asystującym.

Toaleta, dostępna na zgłoszenie Klienta, nie jest przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

Pomieszczenia w budynku nie są wyposażone w tyflomapy, tabliczki z alfabetem Braille'a ani oznaczenia kontrastowe dla osób niewidomych.

W budynku nie jest stosowany dźwiękowy system nawigacji dla osób niewidomych.

Oddział w Nowym Miasteczku, ul. Rynek 25

Do placówki wejście prowadzi wprost z chodnika. Pierwsze i drugie drzwi wymagają użycia siły do otwarcia. Osoby poruszające się na wózku mają możliwość dostania się do placówki przy wsparciu osoby towarzyszącej lub pracownika banku.

Zapewniamy prawo wstępu do placówki z psem asystującym.

Toaleta, dostępna na zgłoszenie Klienta, nie jest przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

Pomieszczenia w budynku nie są wyposażone w tyflomapy, tabliczki z alfabetem Braille'a ani oznaczenia kontrastowe dla osób niewidomych.

W budynku nie jest stosowany dźwiękowy system nawigacji dla osób niewidomych.

Oddział w Nowej Soli, os. Konstytucji 3Maja 9D

Do placówki wejście prowadzi wprost z chodnika. Pierwsze i drugie drzwi wymagają użycia siły do otwarcia. Osoby poruszające się na wózku mają możliwość dostania się do placówki przy wsparciu osoby towarzyszącej lub pracownika banku.

Przed placówką są dostępne dwa miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

Zapewniamy prawo wstępu do placówki z psem asystującym.

Toaleta, dostępna na zgłoszenie Klienta, nie jest przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

Pomieszczenia w budynku nie są wyposażone w tyflomapy, tabliczki z alfabetem Braille'a ani oznaczenia kontrastowe dla osób niewidomych.

W budynku nie jest stosowany dźwiękowy system nawigacji dla osób niewidomych.

Oddział w Kargowej, ul. Rynek 2

Do głównego wejścia do oddziału prowadzą schody pokryte płytkami antypoślizgowymi i wyposażone w poręcze. Pierwsze i drugie drzwi wymagają użycia siły do otwarcia. Osoby poruszające się na wózku mają możliwość dostania się do placówki wejściem tylnym po przywołaniu dzwonkiem pracownika banku.

Zapewniamy prawo wstępu do placówki z psem asystującym.

Toaleta, dostępna na zgłoszenie Klienta, nie jest przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

Pomieszczenia w budynku nie są wyposażone w tyflomapy, tabliczki z alfabetem Braille'a ani oznaczenia kontrastowe dla osób niewidomych.

W budynku nie jest stosowany dźwiękowy system nawigacji dla osób niewidomych.

Filia w Trzebiechowie, ul. Lipowa 2

Do głównego wejścia do placówki prowadzą schody pokryte płytkami antypoślizgowymi i wyposażone w poręcz. Drzwi wymagają użycia siły do otwarcia. Osoby poruszające się na wózku nie mają możliwości dostania się do placówki. Możliwa jest alternatywna forma obsługi poprzez przywołanie pracownika banku.

Zapewniamy prawo wstępu do placówki z psem asystującym.

Toaleta, dostępna na zgłoszenie Klienta, nie jest przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

Pomieszczenia w budynku nie są wyposażone w tyflomapy, tabliczki z alfabetem Braille'a ani oznaczenia kontrastowe dla osób niewidomych.

W budynku nie jest stosowany dźwiękowy system nawigacji dla osób niewidomych.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Wszystkie nasze placówki wyposażone są w pętle indukcyjne, lupy powiększające z podświetleniem, ramki ułatwiające składanie podpisu oraz tablety ze wzorami dokumentów kontraktowych i przedkontraktowych oraz informacją o ofercie standardowej w formacie tekstowym z możliwością zmiany wielkości czcionki, kontrastu itp.

Nie zapewniamy obsługi w Polskim Języku Migowym.

Dbamy o dostępność swoich usług bankowych, w tym bankomatów, dla jak najszerszego kręgu klientów, w tym osób z niepełnosprawnościami. W ramach tej troski korzystamy również z bankomatów sieci Planet Cash, które oferują szereg funkcji ułatwiających korzystanie z urządzeń, szczególnie dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Warto jednak pamiętać, że dostępność poszczególnych funkcji zależy od dostawcy danego urządzenia.

Bankomaty umożliwiają również obsługę za pomocą technologii NFC (zbliżeniowej), co może ułatwić korzystanie z urządzenia osobom z ograniczoną sprawnością motoryczną.

Dzięki współpracy z dostawcami urządzeń, dążymy do tego, aby korzystanie z bankomatów było jak najbardziej komfortowe i dostępne dla wszystkich klientów.