Przelew na telefon BLIK

Funkcja przelewu na telefon BLIK dostępna jest w aplikacji MobileNet.

Przelew na telefon BLIK to jedna z najważniejszych funkcji BLIKA. Dzięki niej możesz błyskawicznie przesłać środki odbiorcy bez podawania numeru konta bankowego. Nie ma znaczenia, w jakim banku ma konto osoba, której przelewasz pieniądze. Wystarczy, że w swoich aplikacjach bankowych macie dostępną funkcję Przelewu na telefon BLIK.

Usługa dostępna jest 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu. Przelew dociera zazwyczaj w kilkanaście sekund.

Limit dzienny Przelewów na telefon BLIK wynosi 500,00 zł.

 

W celu aktywacji usługi Przelew na telefon BLIK w aplikacji BS Kożuchów mobileNet:

  • wybrać "Ustawienia" -> "BLIK" -> "Przelew na telefon BLIK"
  • wybrać rachunek, na który wpłyną środki przesłane Przelewem na telefon BLIK
  • zatwierdzić numer telefonu do odbioru Przelewów na telefon BLIK
  • zaznaczyć ”Zapoznałem się i akceptuję regulamin BLIK”
  • zatwierdzić operacje kodem PIN do aplikacji

Po wykonaniu tych czynności Przelew na telefon BLIK jest aktywny i można korzystać z usługi.

 

 W celu wykonania Przelewu na telefon BLIK w aplikacji BS Kożuchów mobileNet:

  • uruchomić aplikację MobileNet
  • wybrać "Przelew na telefon"
  • wpisać numer telefonu odbiorcy lub wybrać go z książki kontaktów telefonicznych
  • wpisać kwotę przelewu
  • zatwierdzić operacje kodem PIN do aplikacji