Usługa jsmsBankNet
Usługa jsmsBankNet polega na przesyłaniu na telefon komórkowy Posiadacza rachunku komunikatu (SMS) informującego go o stanie jego środków na rachunku. Warunkiem korzystania z usługi jest posiadanie telefonu komórkowego operatora krajowego i złożenie pisemnego wniosku o uaktywnienie usługi. Wszystkie informacje przekazywane Posiadaczowi rachunku są poufne. Aktywacja usługi następuje w placówce Banku, podczas kórej Posiadacz rachunku otrzymuje hasło PIN.
System informatyczny juz po kilku minutach od dokonania operacji na rachunku wysyła komunikat SMS z informacją o wykonanym księgowaniu.
Posiadacz rachunku sam wybiera rodzaj informacji, które chce otrzymywać. Istnieje możliwość wyboru opcji automatycznej lub odpowiedzi na zadane pytanie.
Automatyczna opcja:
-
uznanie
- obciążenie - minimalna kwota .........
- blokada kartowa - minimalna kwota ...............
- dostępne środki na początek dnia lub dostępne środki po zmianie- minimalna kwota.........
- przypomnienie o spłacie raty kredytu (na 3 dni przed terminem lub na ... dni przed terminem)
- przypomnienie o zapadalności lokaty (na 3 dni przed terminem lub na ... dni przed termine
Na żądanie Posiadacza system informatyczny za pośrednictwemb usługi jsmsBankNet i dokona odpowiedzi na zadane pytanie. Pytanie wymaga sformatowana odpowiedniej treść wiadomości SMS (komendy SMS) wysyłanej przez Posiadacza na numer telefonu 3838 posiadacz może:
- uzyskiwać aktualne informacje o saldach/wolnych środkach na rachunkach;
- uzyskiwać aktualne dane o oprocentowaniu rachunków;
- uzyskiwać informacje o 4 ostatnich operacjach na rachunkach;
- zmienić hasło PIN
Komenda SMS musi zawierać<Prefiks_Banku> <spacja>modulo#PIN#zapytanie, gdzie:
- Prefiks_Banku - numer kierunkowy banku w usłudze telekomunikacyjnej 9673,
- modulo oznacza siedmiocyfrowy numer klienta,
- PIN -nadawane i przekazywane klientowi przez system 4 cyfrowe hasło,
- NRB - oznacza pełny numer rachunku bankowego
- zapytanie to rodzaj oczekiwanej odpowiedzi.
Dostępne zapytania to:
- S - wolne środki/salda wszystkich rachunków,
- SB- wolne środki/salda rachunków bieżących,
- SK - salda rachunków kredytowych,
- ST - salda rachunków terminowych,
- SR#<NRB>- wolne środki wybranego rachunku,
- O – oprocentowanie wszystkich rachunków,
- OB- oprocentowanie rachunków bieżących,
- OK - oprocentowanie rachunków kredytowych,
- OT- oprocentowanie rachunków terminowych,
- OR#<NRB> - oprocentowanie wybranego rachunku,
- W - operacje wszystkich rachunków,
- WB - operacje rachunków bieżących,
- WK - operacje rachunków kredytowych,
- WT - operacje rachunków terminowych,
- WR#<NRB> - ostatnie operacje wybranego rachunku,
- zmiana hasła PIN <modulo>#aktualny-<PIN>#P#nowy-<PIN>
System SMS Banking po potwierdzeniu zgodności numeru klienta, numeru telefonu i hasła PIN, wysyła odpowiedź.Użycie hasła PIN jest równoznaczne z autoryzacją.
Uruchomienie Usługi jest bezpłatne.
Potrzebne formularze: Wniosek o uaktywnienie/zmianę usługi jsmsBankNet