BS Kożuchów

Kalendarz, imieniny

Niedziela 6 Grudnia 2020 r.  
Mikołaja, Nikoli, Jaremy

Bankowość internetowa

Przejdź do strony logowania

Znajdź nas na mapie

Sprawdź jak dojechać do banku

Reklama

  • Diners Club International

Nawigacja

Aktualności   /   

Treść strony

INFORMACJA: Realizacja zleceń w dniach 23.12.2020 r. oraz 31.12.2020 r.
2020.12.01

 

         W związku ze zbliżającym się zakończeniem roku 2020 informujemy o realizacji zleceń w dniach 23.12.2020 r. oraz 31.12.2020 r., które będą odbywały w następujący sposób:

 

1. 23.12.2020 r.

 

Przelewy w systemie eBankNet, eCorpoNet  przyjmowane będą  do realizacji:
w dniu 23.12.2020 do godz. 15:00 Przelewy wysłane po godz. 15:00 realizowane będą w dniu 28.12.2020 roku.

 

W dniu 24.12.2020 r. Bank będzie nieczynny.

 

        2. 31.12.2020 r.

       Przelewy w systemie eBankNet, eCorpoNet  przyjmowane będą do realizacji:
       w dniu 31.12.2020 do godz. 11:00.  Przelewy wysłane po godz. 11:00 realizowane będą w dniu 04.01.2020 roku.

W dniu 31.12.2020 r. Bank będzie czynny dla klientów do godz. 11:00, w związku z tym przelewy składane w formie papierowej przyjmowane będą do godziny 11:00.

Komunikat w  zakresie Tarczy PFR dla Klientów Banku
2020.10.28

Komunikat w  zakresie Tarczy PFR dla Klientów Banku

 

 

 

Bank Spółdzielczy w Kożuchowie informuje Beneficjentów korzystających z pomocy w ramach Tarczy PFR o konieczności udokumentowania umocowania osób zawierających umowę subwencji finansowej.

Zgodnie z zapisami umowy subwencji finansowej, beneficjent zobowiązany jest złożyć w banku nie później niż do 31 grudnia 2020 r. dokumenty potwierdzające, że osoba, która zawarła umowę subwencji finansowej i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu Beneficjenta była uprawniona do jego reprezentowania.

W zależności od sytuacji jest to:

• aktualny/pełny odpis z KRS na datę umowy i każdego wniosku lub pełny odpis z KRS na datę złożenia dokumentów potwierdzających umocowania Beneficjenta do Banku (jeśli data ta jest późniejsza od daty umowy i każdego wniosku);

 

albo

• wydruk z CEIDG na datę umowy i każdego z wniosków lub na datę złożenia dokumentów potwierdzających umocowania Beneficjenta do banku (jeśli data ta jest późniejsza od daty umowy i każdego wniosku);

 

albo

• pełnomocnictwo i aktualny/pełny odpis z KRS lub pełnomocnictwo i wydruk z CEIDG;

 

albo

• oświadczenie wraz z aktualnym/pełnym odpisem z KRS lub wydrukiem z CEIDG.

 

Kożuchów 28.10.2020 r.

blik w naszym banku
2020.09.17
-

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Pay

Dzięki usłudze BLIK możesz szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Pay wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję. Możesz także wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej oraz dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce).

 

mojeID już w Naszym Banku
2020.07.28
mojeID już w Naszym Banku

mojeID - bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w Banku Spółdzielczym w Kożuchowie.

Uruchamiamy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

KOMUNIKAT DLA KLIENTÓW
2020.05.15

SERWIS INTERNETOWY DLA KLIENTÓW
BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH

KALKULATOR WYLICZENIA PRZEWIDYWANEJ WYSOKOŚCI POMOCY SUBWENCJI PFR
 

 

Serwis internetowy Grupy BPS o działaniach pomocowych dla Klientów

Wszystkich naszych Klientów, których sytuacja finansowa pogorszyła się w związku
z epidemią koronawirusa zapraszamy do odwiedzenia serwisu internetowego Grupy BPS zawierającego informacje o działaniach pomocowych. W jednym miejscu znajdą Państwo materiały informacyjne dotyczące wsparcia dla Klientów indywidualnych i firm oferowanego przez Banki Spółdzielcze z Grupy BPS oraz instytucje państwowe. Strona zwiera m.in. obszerne informacje na temat Tarczy Finansowej PFR, w tym Kalkulator, za pomocą którego  przedsiębiorcy mogą wyliczyć przewidywaną wysokość subwencji PFR.

Serwis dostępny jest pod adresem:

www.grupabps.pl/wsparcie-dla-klientow

Na stronie znajdą Państwo:

  • Informacje na temat Tarczy Finansowej PFR, w tym:
    • o warunkach finansowania dla mikro i MŚP
    • linki do dokumentów: „Najczęściej zadawane pytania” oraz „Przewodnika dla mikro, małych i średnich firm”
    • kalkulator, za pomocą którego przedsiębiorcy mogą wyliczyć w jakiej wysokości mogą otrzymać wsparcie finansowe z PFR
    • dokument „Jak określić liczbę pracowników, aby ustalić czy firma należy do grupy mikrofirm lub MŚP oraz jak określić liczbę pracowników w celu ustalenia wysokości subwencji dla mikrofirmy, a następnie jej częściowego umorzenia?”
    • informację jak się przygotować do złożenia wniosku
    • informację o bezpłatnych szkoleniach organizowanych przez PFR dla przedsiębiorców.
  • Informacje o wybranych aspektach Tarczy Antykryzysowej
  • Przydatne linki – wskazanie na strony internetowe, zawierające istotne informacje
    o programach pomocowych
  • Szkolenia –  informacje o webinariach i innych dostępnych formach edukacji, pozwalających zdobyć wiedzę w tematyce pomocowej.

Serwis jest na bieżąco aktualizowany i uzupełniany. Wierzymy, że będzie dla Państwa ułatwieniem w wyszukiwaniu informacji o działaniach pomocowych.

Komunikat dotyczący Tarczy Finansowej PFR
2020.05.05
Komunikat dotyczący Tarczy Finansowej PFR

TARCZA FINANSOWA PFR

 

Tarcza Finansowa PFR

Polski Fundusz Rozwoju uruchamia Tarczę Finansową PFR program skierowany do firm, które ucierpiały w wyniku pandemii koronawirusa. Wnioski o finansowanie w postaci częściowo bezzwrotnych subwencji w przypadku mikrofirm oraz małych i średnich firm można składać poprzez system bankowości internetowej naszego Banku

W przypadku dużych firm wnioski o pomoc można składać za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie PFR (link podajemy poniżej).

Do kogo skierowany jest Program?

Tarcza Finansowa PFR kierowana jest do:

  • mikrofirm, zatrudniających na dzień 31 grudnia 2019 r. od 1 do 9 pracowników
    (bez właściciela), których roczny obrót lub suma bilansowa nie przekracza
    2 mln euro,
  • małych i średnich firm, zatrudniających na dzień 31 grudnia 2019 r. do 249 pracowników, których roczny obrót za 2019 r. nie przekracza 50 mln euro lub ich suma bilansowa w 2019 r. nie przekracza 43 mln euro,
  • dużych firm, zatrudniających na dzień 31 grudnia 2019 r. od 250 pracowników albo osiągających obrót roczny za 2019 r. powyżej 50 mln euro lub ich suma bilansowa
    w 2019 r. przekracza 43 mln euro.

Jak  wnioskować o subwencję?

Całość procesu, w tym otrzymanie decyzji i podpisanie umowy z PFR oraz złożenie odwołania od decyzji Funduszu odbywa się on-line w systemie transakcyjnym naszego Banku albo bezpośrednio przez formularz zamieszczony na stronie PFR (w przypadku dużych firm). Środki zostaną wypłacone w większości przypadków w ciągu kilku dni od złożenia wniosku. Firmy, które złożą wniosek za pośrednictwem systemu transakcyjnego Banku lub otrzymają subwencję w ramach Tarczy Finansowej PFR, nie ponoszą żadnych kosztów np. z tytułu prowizji bankowej czy za rozpatrzenie wniosku.

Wniosek oparty jest na oświadczeniach przedsiębiorcy, a jego weryfikację PFR przeprowadza automatycznie na podstawie danych z banków (identyfikacja, w tym numer NIP), ZUS (zatrudnienie) i Ministerstwa Finansów (m.in. przychód ze sprzedaży za poprzedni rok obrotowy dla MŚP). Po potwierdzeniu tych informacji  obliczana jest wysokość subwencji. Jeśli na podstawie dostępnych danych zostanie ona przyznana w niższej wysokości niż wnioskował przedsiębiorca, otrzyma on od Funduszu, za pośrednictwem banku, informację
o przyczynach podjęcia takiej decyzji. W tej sytuacji subwencja będzie wypłacona w niższej wysokości, ustalonej przez PFR, a przedsiębiorca będzie mógł złożyć odwołanie od decyzji. Możliwość odwołania zostanie uruchomiona w systemach bankowych od 11 maja.

Jak przygotować się do złożenia wniosku?

W celu sprawnego wypełnienia wniosku, przedstawiciel firmy powinien przygotować dane, takie jak:

  • liczba zatrudnionych (w tym na umowy cywilnoprawne)
  • wysokość przychodów w danych miesiącach, które pozwolą zakwalifikować przedsiębiorstwo do grupy mikro lub małych i średnich lub dużych firm, a także wyliczyć należną kwotę subwencji

Ważne! Ponieważ podstawą weryfikacji wniosków i oświadczeń, które wpływają na przyznanie subwencji i jej wysokość, są rejestry publiczne, ważne jest, aby przedsiębiorca, który będzie się ubiegał o jej przyznanie złożył deklarację VAT w czasie, który pozwoli na jej przetworzenie i zatwierdzenie przez Ministerstwo Finansów.

Przed rozpoczęciem wypełniania wniosku warto zapoznać się również z informacjami zamieszczonymi na stronie www.pfr.pl, gdzie szczegółowo opisane są zasady Tarczy Finansowej PFR.

 

Z subwencji będą mogły skorzystać firmy, które dotknął spadek przychodów o co najmniej
25 proc. w dowolnym miesiącu po 1 lutego br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca lub analogicznego miesiąca ubiegłego roku w związku z COVID-19.

 

Subwencja dla mikrofirm

Maksymalna kwota subwencji dla mikrofirm zależy od skali spadku przychodów oraz liczby zatrudnionych i wynosić może do 324 tys. zł (średnio 70-90 tys. zł), a  do 75 proc. jej wartości może być bezzwrotne zgodnie z poniższym:

  • 25 proc. wartości jest bezzwrotne pod warunkiem kontynuowania działalności w ciągu
    12 miesięcy od jej udzielenia
  • dodatkowe 50 proc. subwencji jest bezzwrotne w zależności od poziomu utrzymania średniego zatrudnienia w okresie 12 miesięcy.

W przypadku zmniejszenia zatrudnienia procent zwrotu subwencji przez przedsiębiorcę jest odpowiednio wyższy, co ma stanowić bodziec dla beneficjentów do utrzymywania miejsc pracy. Po 12 miesiącach zaczyna się spłata ratalna reszty subwencji rozłożona na 24 miesiące.

Subwencja dla MŚP

Dla firm z sektora MŚP kwota subwencji, która stanowi 4, 6 lub 8 proc. sprzedaży rocznej w zależności od skali spadku sprzedaży, może wynieść maksymalnie 3,5 mln zł (średnio 1,9 mln zł). 75 proc. subwencji finansowej może być bezzwrotne, w tym:

  • 25 proc. pod warunkiem kontynuacji działalności
  • 25 proc. w zależności od poniesionej przez przedsiębiorstwo straty na sprzedaży,
  • dodatkowo 25 proc. w zależności od utrzymania średniego zatrudnienia w okresie
    12 miesięcy.

Zwrot subwencji przez przedsiębiorcę będzie proporcjonalnie wyższy w przypadku spadku zatrudnienia.

Subwencje dla dużych firm

Wnioski o finansowanie dla dużych firm można złożyć bezpośrednio w PFR na stronie www.pfr.pl/tarcza.

Warunkiem uzyskania wsparcia w ramach Tarczy Finansowej PFR jest prowadzenie działalności na dzień 31 grudnia 2019 r., a także niezaleganie z płatnościami podatków
i składek na ubezpieczenia społeczne. Koniecznym warunkiem jest również posiadanie przez beneficjentów rzeczywistych firm rezydencji podatkowej w Polsce i rozliczanie podatków na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

 

Więcej informacji na temat programu Tarcza Finansowa PFR dostępnych jest w internetowym serwisie dedykowanym Klientom Banków Spółdzielczych z Grupy BPS pod linkiem https://grupabps.pl/wsparcie-dla-klientow/ oraz na stronie Polskiego Funduszu Rozwoju www.pfr.pl/tarcza.

KOMUNIKAT ZARZĄDU BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W KOŻUCHOWIE
2020.03.13

Szanowni Państwo,

Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników,

zwracamy się z prośbą do Państwa o ograniczanie wizyt w Oddziałach naszego Banku do niezbędnego minimum.

Nasza prośba podyktowana jest troską o zdrowie nas wszystkich, w kontekście rozprzestrzeniania się w Polsce koronawirusa i co z tego wynika, koniecznością ograniczenia przebywania w miejscach publicznych i większych skupiskach ludzkich.

W zastępstwie osobistych wizyt w Oddziale, zalecamy korzystanie z innych, dostępnych w naszym Banku kanałów kontaktu z pracownikami:

1. telefonicznego, pod numerami telefonów:

  • Oddział Kożuchów - 68 355 20 24
  • Oddział w Nowym Miasteczku - 68 388 80 19
  • Oddział w Kargowej - 68 320 76 50
  • Oddział w Nowej Soli - 68 387 61 01

2. mailowego, pod adresem:

sekretariat@bskozuchow.pl, kozuchow@bskozuchow.pl, nowemiasteczko@bskozuchow.pl, 

kargowa@bskozuchow.pl, nowasol@bskozuchow.pl, 

 

Ponadto rekomendujemy:

- realizowanie płatności bez użycia gotówki np. za pomocą karty, poprzez bankowość elektroniczną.

- wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem konta on-line.

Jednocześnie informujemy, że na bieżąco śledzimy wszelkie komunikaty dotyczące  koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne. Naszym celem jest zapewnienie obsługi wszystkim Klientom, mimo niedogodności,
z którymi mamy obecnie do czynienia.  

Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o zastosowanie się do powyższych rekomendacji.

 

                                                                                                    Zarząd

                                                                       Banku Spółdzielczego w Kożuchowie

WAŻNY KOMUNIKAT DLA UŻYTKOWNIKÓW BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ eCorpoNet
2019.08.26

Zmiana sposobu logowania od dnia 10.09.2019 roku

W ramach dostosowania do wymogów unijnej dyrektywy PSD2, w celu zwiększenia ochrony danych osobowych oraz środków znajdujących się na rachunkach bankowych, Bank Spółdzielczy w Kożuchowie wprowadza nowy sposób logowania, wprowadzając tzw. silne uwierzytelnienie użytkownika, polegające na dwuetapowym procesie weryfikacji tożsamości.

Klienci w pierwszym etapie, tak jak dotychczas, będą podawali identyfikator i hasło, natomiast w drugim etapie należy potwierdzić swoją tożsamość, zgodnie z przyjętym sposobem autoryzacji, wskazanym w karcie uprawnień do bankowości internetowej eCorpoNet - hasłem SMS lub bezpiecznym podpisem elektronicznym.

WAŻNY KOMUNIKAT DLA UŻYTKOWNIKÓW BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ eBankNet
2019.08.26

Zmiana sposobu logowania od dnia 10.09.2019 roku

W ramach dostosowania do wymogów unijnej dyrektywy PSD2, w celu zwiększenia ochrony danych osobowych oraz środków znajdujących się na rachunkach bankowych, Bank Spółdzielczy w Kożuchowie wprowadza nowy sposób logowania, wprowadzając tzw. silne uwierzytelnienie użytkownika, polegające na dwuetapowym procesie weryfikacji tożsamości.

Klienci w pierwszym etapie, tak jak dotychczas, będą podawali identyfikator i hasło, natomiast w drugim etapie należy potwierdzić swoją tożsamość wpisując hasło SMS wysłane na numer telefonu komórkowego, wskazanego we wniosku o świadczenie usług w systemie bankowości internetowej eBankNet.

NIEDOSTĘPNOŚĆ SYSTEMÓW BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJI WYBRANYCH USŁUG W DNIACH 15/16 CZERWCA 2019 R.
2019.06.07

Uprzejmie informujemy, że ze względu na potrzebę wykonania niezbędnych prac serwisowych od dnia 15 czerwca 2019 r. od godz. 10:00 do dnia 16 czerwca 2019 r. do godz. 20:00 

  • niedostępne będą systemy bankowości elektronicznej eBankNet oraz eCorpoNet;
  • karty będą autoryzowane w trybie offline.

 

Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy

Kontakt

Bank Spółdzielczy w Kożuchowie
Klasztorna 4, 67-120 Kożuchów
telefon: (68) 355 20 24, (68) 355 20 25
e-mail: sekretariat@bskozuchow.pl
SWIFT code/BIC code: POLUPLPR

Godziny otwarcia

Od poniedziałku do piątku:
  • Oddział w Kożuchowie: 08:00 – 15:45
  • Oddział w Nowej Soli: 08:00 – 15:45
  • Oddział w Nowym Miasteczku: 08:00 – 15:45
  • Oddział w Kargowej: 08:00 – 15:45
  • Filia w Trzebiechowie: 08:00 – 15:30
  • Filia Nr 2 w Kożuchowie (ul. 22 Lipca): 08:00 – 15:30

Licznik odwiedzin

Naszą stronę odwiedziło już 1482264 osób