BS Kożuchów

Kalendarz, imieniny

Sobota 14 Grudnia 2019 r.  
Jana, Alfreda, Izydora

Bankowość internetowa

Przejdź do strony logowania

Znajdź nas na mapie

Sprawdź jak dojechać do banku

Reklama

  • obiekt Flash - Kredyt "Jubileusz 70"
  • obiekt Flash - dokumenty zastrzeżone

Nawigacja

Rachunki   /   Klienci indywidualni   /   Planet Mobile   /   

Treść strony

o aplikacji

Płatności mobilne z aplikacją Planet Mobile umożliwiają klientom szybkie i wygodne płacenie smartfonem w sposób analogiczny do płatności kartą zbliżeniową.

Funkcje aplikacji:
1. Dodawanie, modyfikowanie oraz usuwanie mobilnej karty płatniczej z portfela.
2. Uwierzytelnienie w portfelu GPay odbywa się w bezpieczny sposób, niezauważalny dla użytkownika.
3. Aktywację karty płatniczej – bez konieczności kontaktowania się z infolinią banku.
4. Aktywowanie zabezpieczenia 3D Secure – rozwiązanie zwiększające bezpieczeństwo płatności dokonywanych w Internecie.
5. Czasowe zablokowanie karty płatniczej – funkcja przydatna w sytuacji, kiedy zauważysz, że nie masz swojej karty płatniczej ale nie jesteś przekonany, że trwale ją utraciłeś. Po odnalezieniu karty nie musisz odbierać nowego plastiku – wystarczy że ją odblokujesz za pośrednictwem Planet Mobile. Czasowa blokada obejmuje transakcje wykonywane kartą płatniczą jak również telefonem.
6. Zablokowanie karty płatniczej – natychmiastowa i nieodwracalna blokada płatności kartą oraz jej odpowiednikiem w postaci tokena do płatności mobilnych w sytuacji np. zgubienia lub kradzieży karty.
7. Zmianę kodu PIN karty.
8. Włączenie/Wyłączenie płatności zbliżeniowych na karcie. 
9. Prezentację historii (wydatków) transakcji kartowych – debetowych oraz kredytowych do 3 miesięcy wstecz.
10. Prezentację autoryzacji kartowych.
11. Graficzną analizę transakcji kartowych (prezentowanie obciążeń na karcie z 3 miesięcy wstecz) w podziale na transakcje gotówkowe i bezgotówkowe.
12. Wyszukiwanie bankomatów wraz z opcją nawigacji.
13. Potwierdzanie zamian m.in. odciskiem palca (jeśli urządzenie spełnia wymagania) oraz domyślnie wzorem lub cyfrowym kodem dostępu.
14. Prezentację stanu dostępnych środków na karcie debetowej lub kredytowej.

Planet Mobile - nie tylko płatności mobilne

bezpieczeństwo

Dane Twojej karty są szyfrowane i przechowywane na bezpiecznych serwerach. Każda karta płatnicza skonfigurowana przez Ciebie do płatności w sklepach otrzymuje numer konta wirtualnego (VAN), który sprzedawca widzi podczas zakupów. Dane Twojej karty nie są udostępniane sprzedawcom, gdy dokonujesz płatności w sklepie.

Zanim zaczniesz korzystać z Google Pay, musisz ustawić ekran blokady urządzenia - gdy jej nie będzie, aplikacja usunie z Twojego telefonu numer konta wirtualnego.

Pamiętaj:

  • Zainstaluj w smartfonie oprogramowanie zabezpieczające (skaner antywirusowy, zapora sieciowa).
  • Unikaj instalowania w smartfonie oprogramowania pochodzącego z nieautoryzowanych źródeł, w tym przekazywanego pocztą elektroniczną lub SMS/MMS. Instalację aplikacji, zwłaszcza z nieznanych źródeł powinna poprzedzać jej weryfikacja przez oprogramowanie antywirusowe.
  • Niestosuj łatwych do odgadnięcia numerów PIN np. 0000, 1111 itp. oraz nie zapisuj kodów PIN w sposób jawny. Nie należy przechowywać zapisanych kodów PIN w pamięci telefonu oraz w innych miejscach, w których istnieje ryzyko jego kradzieży, np. w portfelu. W przypadku podejrzenia ujawnienia kodów PIN nieuprawnionym osobom, należy niezwłocznie dokonać ich zmiany, ponieważ potencjalne straty mogą być znacznie wyższe niż wynikające z limitów transakcji zbliżeniowych.
  • Wyłączaj telefon przed oddaniem go do depozytu, szatni, itp.

jak płacić

Jak dokonać płatności telefonem ?

  • Odblokuj telefon i/lub zaloguj się do aplikacji.
  • Zbliż telefon do terminala.
  • Na ekranie telefonu zostanie wyświetlona kwota transakcji.
  • Dla kwot powyżej 50 zł wprowadź na terminalu płatniczym kod pin dla karty.

Płatność nie wymaga logowania się do aplikacji, a jedynie wyłącznie odblokowania ekranu smartfona.

Ważne jest to, że do korzystania z płatności nie jest konieczne aktywne połączenie z Internetem, co oznacza, że płatności można dokonywać także w takich miejscach, gdzie dostęp do sieci jest ograniczony (np. w podziemiach).

instrukcja instalacji

Aby korzystać z płatności mobilnych należy:

  1. posiadać konto Gmail (google) i zaakceptować warunki korzystania z niego - klient wykonuje tę czynność na etapie uruchomienia samego telefonu z systemem Android.

  2. posiadać urządzenie mobilne z technologią NFC (bezprzewodowa technologia umożliwiająca bezstykową transmisję danych na bliską odległość).

  3. posiadać system Android w wersji 5.0 lub nowszej

  4. posiadać aktywną plastikową kartę wydaną przez Bank (debetową lub kredytową, VISA lub MasterCard).

  5. zainstalować aplikacje Planet Mobile wyszukując ją w sklepie Google Play

  6. na urządzeniu mobilnym posiadać zainstalowaną aplikację mobilną Planet Mobile - rejestracja do Planet Mobile odbywa się z wykorzystaniem portalu www.kartosfera.pl zgodnie z krokami podawanymi w aplikacji.

  7. zalogować się do Planet Mobile. Po potwierdzeniu kodu aktywacyjnego z Kartosfery aplikacja powinna zaczytać wszystkie dotychczasowo wydane produkty kartowe klienta.

  8. wybrać kartę, którą chce dodać do płatności mobilnych.

  9. wybrać przycisk Dodaj do GPay (znajduje się pod wizerunkiem karty dla której płatności Google Pay są udostępnione).

  10. na etapie dodawania karty zaakceptować Regulamin korzystania z kart płatniczych BPS w ramach Google Pay jak również zgody formalne oraz warunki korzystania z usługi przedstawione podczas dodawania karty do Google Pay.

  11. w trakcie dodawania karty poprzez Planet Mobile aplikacja może poprosić o zmianę ustawień płatności NFC, w menu „Dotknij i zapłać”, na Google Pay. Należy zezwolić na taką operację.

  12. po zakończeniu procesu dodawania karty telefon jest gotowy do płatności. Należy pamiętać aby w sekcji „Dotknij i zapłać” w ustawieniach Android mieć ustawioną aplikację Google Pay jako domyślną jeśli w przyszłości pojawił się inny dostawca portfela na telefonie użytkownika.

Kontakt

Bank Spółdzielczy w Kożuchowie
Klasztorna 4, 67-120 Kożuchów
telefon: (68) 355 20 24, (68) 355 20 25
e-mail: sekretariat@bskozuchow.pl
SWIFT code/BIC code: POLUPLPR

Godziny otwarcia

Od poniedziałku do piątku:
  • Oddział w Kożuchowie: 08:00 – 15:45
  • Oddział w Nowej Soli: 08:00 – 15:45
  • Oddział w Nowym Miasteczku: 08:00 – 15:45
  • Oddział w Kargowej: 08:00 – 15:45
  • Filia w Trzebiechowie: 08:00 – 15:30
  • Filia Nr 2 w Kożuchowie (ul. 22 Lipca): 08:00 – 15:30

Licznik odwiedzin

Naszą stronę odwiedziło już 1255969 osób