BS Kożuchów

Kalendarz, imieniny

Sobota 31 Października 2020 r.  
Alfonsa, Urbana, Antoniego

Bankowość internetowa

Przejdź do strony logowania

Znajdź nas na mapie

Sprawdź jak dojechać do banku

Reklama

  • Diners Club International

Nawigacja

Główna   /   

Treść strony

WITAMY!
Bank Spółdzielczy w Kożuchowie działa w ramach zrzeszenia z Bankiem Polskiej Spółdzielczości S.A. z siedzibą w Warszawie. Posiada Oddziały w Kożuchowie, Nowym Miasteczku w Kargowej i w Nowej Soli oraz Filie w Kożuchowie i w Trzebiechowie. Działa na obszarze powiatów: nowosolskiego, żagańskiego, zielonogórskiego, świebodzińskiego i miasta na prawach powiatu Zielona Góra z terenu województwa lubuskiego, wolsztyńskiego z terenu województwa wielkopolskiego, głogowskiego z terenu województwa dolnośląskiego. Zbudowanie banku silnego kapitałowo, cieszącego się pełnym zaufaniem, odpowiadającego potrzebom swoich członków i klientów, to cel stawiany przez kierownictwo banku.

Aktualności

Aktualności
2020.10.28
Komunikat w  zakresie Tarczy PFR dla Klientów Banku

Komunikat w  zakresie Tarczy PFR dla Klientów Banku

 

 

 

Bank Spółdzielczy w Kożuchowie informuje Beneficjentów korzystających z pomocy w ramach Tarczy PFR o konieczności udokumentowania umocowania osób zawierających umowę subwencji finansowej.

Zgodnie z zapisami umowy subwencji finansowej, beneficjent zobowiązany jest złożyć w banku nie później niż do 31 grudnia 2020 r. dokumenty potwierdzające, że osoba, która zawarła umowę subwencji finansowej i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu Beneficjenta była uprawniona do jego reprezentowania.

W zależności od sytuacji jest to:

• aktualny/pełny odpis z KRS na datę umowy i każdego wniosku lub pełny odpis z KRS na datę złożenia dokumentów potwierdzających umocowania Beneficjenta do Banku (jeśli data ta jest późniejsza od daty umowy i każdego wniosku);

 

albo

• wydruk z CEIDG na datę umowy i każdego z wniosków lub na datę złożenia dokumentów potwierdzających umocowania Beneficjenta do banku (jeśli data ta jest późniejsza od daty umowy i każdego wniosku);

 

albo

• pełnomocnictwo i aktualny/pełny odpis z KRS lub pełnomocnictwo i wydruk z CEIDG;

 

albo

• oświadczenie wraz z aktualnym/pełnym odpisem z KRS lub wydrukiem z CEIDG.

 

Kożuchów 28.10.2020 r.

2020.09.17
blik w naszym banku
-

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Pay

Dzięki usłudze BLIK możesz szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Pay wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję. Możesz także wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej oraz dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce).

 

2020.07.28
mojeID już w Naszym Banku
mojeID już w Naszym Banku

mojeID - bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w Banku Spółdzielczym w Kożuchowie.

Uruchamiamy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

Kontakt

Bank Spółdzielczy w Kożuchowie
Klasztorna 4, 67-120 Kożuchów
telefon: (68) 355 20 24, (68) 355 20 25
e-mail: sekretariat@bskozuchow.pl
SWIFT code/BIC code: POLUPLPR

Godziny otwarcia

Od poniedziałku do piątku:
  • Oddział w Kożuchowie: 08:00 – 15:45
  • Oddział w Nowej Soli: 08:00 – 15:45
  • Oddział w Nowym Miasteczku: 08:00 – 15:45
  • Oddział w Kargowej: 08:00 – 15:45
  • Filia w Trzebiechowie: 08:00 – 15:30
  • Filia Nr 2 w Kożuchowie (ul. 22 Lipca): 08:00 – 15:30

Licznik odwiedzin

Naszą stronę odwiedziło już 1461888 osób